There's no life after you!

Just nu sitter jag och tänker på döden och jag vet inte varför!
Jag tänker på om nån jag verkligen älskar skulle dö!
Jag tänker på min fantastiska Farfar som jag verkligen saknar!
Som ja verkligen aldrig kan fatta att han försvann du mådde ju så bra.
Du visade aldrig att du mådde dåligt.
Jag trodde verkligen att du inte skulle dö förän du var nittio med istället när du bara var 74.
Det är så jävla hemskt att du försvann.
Bara sådär utan att ja kunde fatta det.
Var det verkligen menningen att döden skulle ta dig!
Det är så helt sjukt.
Jag kan knappt besöka din grav ju,knappt tänka på att du är borta eller åtminstonde inte förstå det!
Jag fattar inget av att du bara försvann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0