Standing where you left me

Ursäkta för dålig uppdaterings ska verkligen skärpa mig på måndag blir det mkt betträ jag lovar!
Men kan faktiskt skylla på att jag har haft fullt upp idag.
Gick upp klockan nio imorse fixa mig sen ner till hallen och kolla på dm.
Sedan iväg och träna i linköping med östergöttland uttaget steg 2 med Nellie och Agnes.
Gick riktigt bra faktiskt känner mig jätte nöjd över det!
Men imorn ska jag till Linköping igen och spela match ihop med östergöttland steg två!
Vi ska möta Åby då,känns faktiskt ganska bra ju!
Men ajaj skriver lite senare puss!

Kommentarer
Postat av: Emeliié

Lkpg är en fin stad :D

2010-09-13 @ 15:33:25
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0