like a star hold the moon!

Nu har jag duschat och så efter att jag har tränat ganska chill ju!
Har även målat naglarna med så dom är röda med svart grafiti skit snyggt ju!
Kollar lite på fotbollen som går på tv:n det syger verkligen fotboll är en sport för idioter ju...
Alltså det är sjukt jag har typ aldrig träffat nån som spelar fotboll här i ödeshög som inte är dryg det är helt sjukt ju!
Jag tkr inte att det är fel elr så på dom spelar det men här i ödeshög är dom ju helt-.-
Ja men nu skiter vi i det!
I morgon är det skolfoto med ja hoppas det blir bra förra året vart ganska bra faktikst.
Även att jag ser ut som en fjortis med mitt löshår ju HAHAHA!-.-
Men jag tkr faktikst inte om löshår längre faktikst jag blandar det med att man är fjortis då,ganska illa egentligen men jag gör det bara!


Kommentarer
Postat av: e

du passar ju i löshår! :D <3

2010-09-15 @ 16:12:02
URL: http://elenortherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0