...

Att känna sig nöjd med sitt utseende är nog det svåraste för varje människa här på jorden.
Jag tror att varje människa är missnöjd med något.
Jag vet iallfall att jag är missnöjd hur min kropp ser ut och det har jag alltid varit.
Men det värsta är nog att med de man umgås med är dom man jämför sig med.
Man kan till exempel umgås med personer som är smala som en pinne och man själv kanske har kurvor och allt.
Det förstör väldigt mkt eftersom det är alltid de personerna man jämför sig själv med.
I en tjejs fall är killars betydelse väldigt viktig, om en kille säger att man är tjock vad händer då?
Jo man gör vad man kan för att gå ner i vikt och allt.
Vi gör så mkt för att se perfekta ut i andras ögon!
Men vi ska egentligen vara nöjda över hur vi ser ut,Alla är vackra på sitt viss sitt egna unika viss!
Men det är ju inte hur lätt som helst att bli glad över sig själv mångas tankar går utan på att undra,Varför har inte jag stora bröst,rumpa elr varför är jag inte smal.
Jag kan faktiskt gå ut om att jag är missnöjd över hur min kropp ser ut,jag är alltid rädd över att folk ska tycka att jag är tjock det är en räddsla för mig!
Jag tror att varje tjej är rädd för sig själv och andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0